EN KALL KVÄLL

Usch va kallt det är ikväll!! Det va skit kallt på klubben!!=/ Jag hade  långärmad tröja, t-shirt och tjocktröja på mig! Men stod bara ut en timme! Sen va vi tvugna o gå in i klubbstugan o värma oss! Där va det riktigt varmt o gott!! Vi slängde ner oss i sofforna och snackade skit.. Haha. det kändes fan som på gymnasiet när man slappade på gårn!:D haha..

Tränade vi något då? Jaaa, klart vi gjorde!!:D Vi hoppade lite. Sedan tränade vi "här" och lite inkallning. Gick några agility hinder och "sitt-stanna". Men sedan vart det föör kallt!

Ska beställa en tröja oxå! En blå munktröja som det står Vällingby BK på armen och sedan mitt namn på bröstet. :)Kommer bli en bra tröja under hösten!:D

Va ju bara tvuuuuungen o be Ida köra upp mig till mamma när vi va på väg hem. Så jag sprang upp dit och hälsade på det vanliga gänget. Men det va ju inte dom jag ville gosa med. NEEECH, Tango och Zita har ju kommit hit!!!:D::D:D:D:D:D Sergio o hundarna kom natten till idag. Så jag ville ju gooooosa!:D Och guuud så glada dom vart då! hihi.. Men galet va Tango gått upp i vikt!! Men han är ju såå snygg!! Ska ta med honom till klubben nästa vecka!:) Vill göra något med honom. :) Han har ju liite agility kvar tror jag. Bea har ju kört med honom. Sedan är det lydnad.:) Muuuums va roligt!! hihi..

Tango och Luna. :) Hon är uppvuxen på nappflaska av oss. :)

Imorgon ska jag klippa mig! ÅH, ska bli så skönt o få topparna urtrasslade!!:D Det är verkligen förjävligt trassligt nu!! haha.. Sedan, vid middags tid så ska jag hem till Fanny. Ska fixa naglarna. Jim säger att vi inte har råd med nå naglar för min del just nu.. Så blir i ta bort mina och ha mina stumpar... Kommer ju börja bita igen!!=/ Men men.. Är ju ändå han som betalar så. :) Trist bara för det är det ända som gör att jag känner mig riktigt fin! men men...



Om jag mår lite bättre än tidigare idag? Nje... Lite kanske. Om jag inte tänker på det.. Åh, blir så trött! Jag är så känslig! Har fan gråit hela jävla dagen!!=/
Orkar inte förklara, men det handlar om "jobbet"...

Nää, nu ska jag lägga ifrån mig datorn som värmer skönt på magen och släcka lampan o sova..

Höres imorrn!!
Nattinatti!!♥

Kommentarer
Postat av: Give it a chans

jag håller helt enkelt med! hennes ansikte syns mer i brunt hår och hon har växt precis som du sa :) allt bra med dej idag? kram

2009-09-24 @ 11:28:09
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0