EN DAG..

på sjukhus...
Kom dit klockan 12.10. Fick gå till ortopediakuten och sitta ner o vänta.. Fick vänta till 13 ungefär.
Läkaren kom, o han va snygg;) , Han bad mig berätta allt och sedan klämde han och hade sig... Guud va ont det gjorde!!! :( Sen blev jag uppskickad till röntgen för o röntga foten. Ner igen till ortopedi.. vänta på plåtarna.. vilket tog typ en timme... Suck!!!
Sen kom han äntligen, berättade att inget syntes. Konstaterade att det är en infektion i senan under foten. Det får man av fel skor som gör att foten belastas fel. Så fick ett recept och ett nummer till OP center. Där ska jag få inlägg till mina skor. Det sägs att det är sjukt dyrt!!=/ Meen, får se det som en livsinvestering;)
Jaa, va hemma till 16. Så fyra timmar tog allt.. Inte så farligt ändå! Men såå träligt o sitta där o vänta..

Strax ska jag iväg till kursen. Vill verkligen dit!! Men kommer att sitta o titta på mest. Men då missar jag iaf inte ngt.. Ska ha mina nya skor oxå!:) Det känns bra!
Sista tillfället på söndag (10-14) lite synd.. Har haft så roligt!! Men kan ju gå någon annan kurs sen.:)

Jaha, nu ska jag ringa till Jim o höra vart han är. Vill komma iväg nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0