DUKTIG TJEEEJ!;)

Snart så! Känner mig riktigt taggad-trots hemsk värk i foten! Passet idag blir lite Freestyle och sedan blir det säkert massa klick övningar. :)

Köpte Kyckoingkorv idag. Skar upp den i bitar för 1½timme sen, la det i en liten burk o stoppa in i kylen. Skrållan har suttit brevid mig konstant sen dess!! haha.. Hon har suttit, legat, stått, gett lite tass och tittat på mig. Hon tyckte vi skulle träna nuuu! haha.. Så för en stund sen så tog jag fram korven och kickern och jag kan ju säga att hon tycker det är såå roligt!!:D Det tycker jag med! Hon är skiiit duktig på dutten på handen! Hon fattar snabbt vad hon ska göra!!:D Underbaaaart!!

Förra sommaren i Värmland:)

 

Nä, nu är det dax o packa ihop. :)


Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Ja, ta gärna en bild på klubbstugan. Det är kul att jämföra hihi

2009-09-01 @ 22:55:20
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0