TWILIGHT

Såg preics på tvn att Twilight har premiär på tv1000 den 14 november. :D Jag har den ju på datorn, men faan nice iaf att det ska gå på tvn! Snart kommer ju den nya filmen New Moon oxå! LÄÄÄÄÄNGTAR!!!

Han är ju såååå jävla snygg!!! Vill äta upp honom;) haha..

Hade tänkt lägga upp trailern, men det gick inte. DOm har tagit bort den funktionen för den videon. :P Så blir endast en länk.
http://www.youtube.com/watch?v=RnyDdfVgqnQ



O juste, LINN- det är ett gäng tjejer. Jag och Fanny från barkarby. sedan är det förhoppningsvis en kompis till mig som jag känt sen dagis. Vi har gått o samma klass osv.. En av dom andra tjejerna är en viksjö tjej. :) Vi har gått gymnasiet tillsammans och hon bor i Gävle nu med sin karl och bebis på 1år. :)
Så ska bli jätte roligt och alla kan;)


Nu ska jag se på lyxfällan.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa, dom kostar 6400:- för 50kvm :P

Vill till billigare men ingen som vill byta hehe..



jaa, hon fyller snart 9 år min gamla tant :) På julafton har jag haft henne i 8 år, tiden går så fort!

Hur gamla är dina små nu? :)

2009-10-23 @ 14:59:05
URL: http://jannikasofia.blogg.se/
Postat av: Linn

Heej :)

Det var jag som skrev ja :) Mitt internet hemma har pajjat & vi kan itne gå in på facebook på jobbet, så därför svarar jag här, hihi!!



Guuud vad roligt, skulle också vilja dra iväg sådär - ett tjejgäng. Men alla mina vänner är från olika gäng så blir lite kontsigt då, hehe!



Med mig & Robin är det super, vi flyttar snart till Skälby, läängtar!



Ha det så bra & trevlig helg!

Puss&kram Linn

2009-10-23 @ 16:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0