SÖNDAG "MORGON"

Grått men soligt ute idag. Jag känner mig död idag... Hatar när jag har sådan mens värk att jag mår illa.. Och en sådan vecka har jag nu.. Suck! Jag brukar må hyffsat bra, men inte denna gång..

Igår va det Blog Awards, den skulle ju visas på TV400.. Men NÄSTA vecka. Vad tjänar dom på det?!?! Vi det ju redan då vilka som vinner ju! Suck.. Det suger!!
Stina vann iaf!:D Veteran-priset!

Tänk egentligen att det finns en Gala för bloggare. herregud va! En sådan stor grej att man måste få pris för att man skriver. haha.. Meen, det ä ändå lite coolt!:P

Idag så ska jag ta det ganska lugnt. Måste städa i mitt kök.. Ser förjävligt ut! Hatar mitt kök!!!!! Alldeles för litet! Hela vårt hem är fan för litet.. Vill ha större!! Men trivs sååå bra här i barkarby. Kanske byta till en större??
Jim ska snart åka till skolan igen, han har en tenta imorrn och en på torsdag som han ska klara. Så plugg plugg plugg... :)



Den 4November bär det av med Cinderella igen:D Jag, Jessie, Fanny, Lola, Clara och Fannys faster Carina. SKa bli skit kul!! Hoppas på att mamma och micke hänger med oxå! Kanske pappa och syrran kan oxå. :) Åh, skulle vara såå kul!!:D
Men kommer bli en riktig party natt;D haha.. Vet inte alls vad jag ska ha på mig. Det har jag redan börjat fnula på;) hahaha..
jaja, det löser sig. :)

Nu ska jag ta o äta frukost.


Så kul ska vi ha!! ;D

Kommentarer
Postat av: Fanny

MMm men vilken fin bild då :P

2009-10-18 @ 13:46:24
URL: http://fannyoberg.fnos.se
Postat av: Sofia

Jag förstår vad du menar med att byta till större :)

hur stort bor ni?

Kram

2009-10-19 @ 15:17:30
URL: http://jannikasofia.blogg.se/
Postat av: LInn

Åh gud vad kul att åka kryssning alla girlsen :)

Ni som åker - är ni alla gammla kompisar eller? Asså är det barkarby-människor ?:)

Kramar & ha så kul!

Btw, vad söt du var som pippi !

2009-10-22 @ 09:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0