NU ÄR VI HALVVÄGS

Sitter i soffan, har kollar på Private Practice. Ska strax gå o jobba. Känner mig inte särskilt sugen på det, men förhoppningsvis går tiden snabbt!

Lyssnar på Niklas Strömstedt. Vet att jag sagt det förr, meeen va jag älskar svensk musik! :D
Vet inte varför egentligen. Men det är rofyllt och härligt o sjunga med!:) haha..

Igår så kom våra barn hit;) hahaha. Leif, Johan och Fanny alltså;) Vi åt curry kyckling med massa grönsaker i och ris. Va sociala i köket en braa stund medans det gjordes efterrätt och kaffe. Sedan kröp vi alla ner i soffan och såg på UP! Det va såå bra!! :D Gullig, sorlig, rolig och hemsk.



Vi bokade igår om våra biljetter till båtresan nästa vecka. Så nu kommer vi undan med 1000kr. :D Underbaart!
Ska bli såå roligt! Blir bara LillfingerTrion;) haha..

Gud va dagarna går snabbt nu! Har så mycket som skulle behövas göras, men det hinns inte med känns det som.. Suck.. Meen, snart blir det en förändring i livet! :) Ser såå fram emot det. Känns så otroligt spännande just nu. :) hihi.. Men lite stress på det oxå.. åh, att livet alltid måste vara så hårt.. Meeen, det är då jag tänker på allt roligt och spännande. :)

Nä, nu måste jag nog fixa mig innan jag måste gå.
Vi hörs sen!!

Kommentarer
Postat av: micke

hej.

att har syster kär i jim

jim

ringer michaels mobilnummer

2009-10-27 @ 15:02:37
Postat av: mamma

Herregud HAHAHAHAHAHAHAHA

2009-10-28 @ 08:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0