MOHAHAHAHAHAHAAAAAA

Svensson Svensson-filmen. Den sitter jag o tittar på. Vi har ju SF-kanalen.

Faan va bra den är!!:D haha..

 

Bea va här förut, hon va så snäll o gick ut med hundarna. :) Sååå snäll!! Jag är helt däckad idag!! Huvudet värker och kroppen är lite skakis... ÅH! Hatar o vara sjuk!! är så jävla tråkigt.....

Jag o Jim gick på prommis igår, vi kunde bara gå halvvägs för att jag va heeelt slut!! Andfådd trots att jag gick jätte sakta... Inge roligt alls.. speciellt inte när det är massa grejer som händer nästa vecka..
Ny plats att arbetsträna på, möten på sjukhuset, båtresa och fixa naglar. Fullt upp!

Vill bli frisk!!

Halloween i helgen, vet ni vilken dag det är trick or treat? Är det ikväll?? Hoppas inte! Jag har inge godis alls hemma!! Och man vill ju INTE ge frukt lixom;) hahahahha..

 

 

Nä, nu ska jag ringa Jim. Jag vill ha maaaat!!! Är sjukt hungrig!


Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en toppen lördag! :)

2009-10-31 @ 10:42:53
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: ** SANDI **

Men stackars liten!! Trist att du inte mår bra... Ska vi ta middagen en annnan dag då kanske?? Du kan väl sms'a mig under dagen. Oavsett så hoppas jag att du blir bättre snart. Många go'a kramar!! :)

2009-11-01 @ 08:33:21
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0