LÜRDAG!

Trööööööött!!! Usch.. Mamma smsade klockan 09.53. Jag svarade 09.58 och hon skulle kasta grejer i grovsoprummet. Så vi mötter kvart över. Jag va heeelt död!! haha..

Har iaf sovit mycket gott inatt!! Blev sent inatt bara.. förat kollade vi ju på Wallander och sedan så drog vi igång ett avsnitt av True Blood. Meeen eftersom det slutade som det gjorde va vi ju bara tvugna o se ett till! =/ Så klockan va typ 01.30 när jag kom i säng.. haha..

Ska strax gå o duscha. Sen ska jag upp till mamma och gänget. Hon fick ju sin nya soffa igår, så måste se, känna o klämma!:P Senare ska jag o Bea åka till Kapahl och handla lite. :)



Nu är det bara 11 dagar tills vi ska åka Cinderella! Ska bli såå kul!:D hihi.. Party al night loooong;)

Nä, nu måste jag duscha!

PUSS!!♥

Kommentarer
Postat av: Pessin

jag tror att jag har hittat den perfekta klänningen inför kryssningen!! Hoppas jag är frisk imorn så jag kan åka och prova! :) Pusss

2009-10-24 @ 17:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0