LÅÅÅNG DAG!

Freeeeedag! Underbaaart!! Började klockan 9 imorse. Va så äcklingt trött imorse när klockan ringde, ville verkligen verkligen verkligen inte gå upp!!!! =/ Men drooog mig in i duschen. haha..
Idag va vi ute på jobbet. Fy tuuusan va kallt det va! Jag hade faktiskt vinter jackan på mig. Det va mycket skönt!
Vid 12 tiden så slutade jag. Gick hem till Fanny och Gillis. DOm satt o åt frukost. :) Så jag snålade lite av hennes smörgås. :P Sen ringde Jim och undrade vart jag va. Han va lite lätt stressad och nervös. Så jag gick hem, bytte kläder och så hoppade vi in i bilen och hämtade upp Daniel.

Det roliga idag tänker jag inte berätta än förens det är helt säkert. Ni som redan vet kan ju hålla det för sig själva ett tag till :)

När vi va klara så åkte vi till Jims pappa, han fyller år idag. 71år-rikitgt gammal nu;) haha..
Dom har ju även köpt en valp, sååå söt!! Han heter Ouzo, såå gullig och gooo!:D hihi..
När vi va kalra dääär, haha, så åkte vi till Stinsen och åt middag på greken. Ringde Diana och pratade om Gaston. Dom har köpt en till hund (pittbull/cain corso tik) hon är 1½ år. Så vi svängde dit och hälsade på. Gaston vart sååååå glad!!:D Men han fick stanna kvar hemma, eftersom att Ronja precis är ny i hemmet, kan ju vara bra om dom vänjer sig vid varandra såhär i början. :) Så nästa helg ska han få komma hit och gosa;)

Kom hem för ett tag sen. Vi va på Filmtoppen och hyrde nya Wallander filmerna. Jippiii!:D Tycker dom är såå bra!





Imorgon blir det ganska lugnt. Ska iväg en stund på förmiddagen. Sen blir det hem till mamma. Måste se nya soffan!!:D

Nää, nus ka vi se på film. :)

Hörs imorrn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0