KYLIGT!

Faaan vilken duktig hund jag har!!!! Vart på klubben idag. Ida hämtade mig halv 8. Lite sent, men gjorde inget..
När vi kom dit så möttes vi av en glad Z och Sandra. :) Vi gick in o satte oss o snackade en stund. Skrållan va lite grinig på Z som ville ta hennes korv:P hihi.. Men det är bra för honom o lära sig;)

Vi gick ut efter en stund, körde lite sitt vid min fot och sedan en läggning på bord och jag gick därifrån. Sen skulle hon komma o sätta sig vid min sida. :) SKit braaa! Sedan körde vi A-hindret. Shit va kul hon tyckte det va!!:D Hon flög upp o ner!! :D Såå duktig!! hihi.. Mn korv tog dessvärre slut alldeles för fort!! Så kunde ju tyvärr inte belöna henne ordentligt... Men hon va glad iaf. :)
Kändes riktigt bra idag!!

Idag på jobbet så skrev jag lapp till föräldrarna att jag skulle sluta. Kändes lite jobbigt faktiskt..
En av pojkarna gjorde en medalj till mig. Med en ring på. För att jag är så duktig på att göra ringar! :) hihi.. Blev så glad att jag fick tårar i ögonen. :)
Imorgon blir den riktigt sista dagen med alla barnen. Dom flesta är lediga på fredag. Känns lite konstigt faktiskt! Men kommer ju kunna träffa dom när jag hämtar Hanna så. :)



Börjar kl 10 på Gårn på måndag. Känns spännande och roligt! Jag älskar ju högstadiebarn! haha..

Har ett möte på jakan sjukhus på måndag morgon. Hoppas jag är fit for fight att vara på gårn sen!
det mötet känner jag mig riktigt nervös för.... Mår lite dåligt, men kommer nog gå bra!

På onsdag så är det dax för kryssning. Jag, Pessin och Fanny. Jag är taggad som en galning! hahaa.. Hoppas bara att hostan lagt sig lite...

Blir o sova på soffan inatt igen. Sov där natten till idag. Imorrn kl 11.30 så ska jag till vårdcentralen. Måste tyvärr ta blodprov... mår inte alls bra över det!! Men jag måste väl......usch....

Nää, nu blir det för mycket text!! Har ju inga bilder o lägga upp, så nu slutar jag o skriva...

Vi hörs imorrn!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh noo, får jag inte träffa dig nästa vecka!! BÖÖÖÖÖLAR Då får vi nog ordna en promenad med hundarna annars blir jag väääldigt deprimerad ;) Puss och Kram

2009-10-29 @ 09:42:12
URL: http://www.raggsockan.se
Postat av: Fanny

Va duktiga ni är! :) Nu är det bara 6 dagar kvar! hihi PUSS!

2009-10-29 @ 13:04:04
URL: http://fannyoberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0