KANELBULLAR-NEJ TACK!

Söndag idag. Fanny o jag vaknade till liv vid 10.30 imorse. vi hade sovit mycket gott båda två. :)
Fanny skulle iväg med sin pappa på hus-visning. så hon fixade sig och jag låg i soffan.. Ingen lust med något.. Men när hon gått vid 12.30 så duschade jag och fixade mig. ringde mamma o sa att jag ville till Ikea. köpa fler ramar och lite mer ljus.:)
så efter lite om o men så fick jag med henne;) SATAAAN va folk!!! Det va fullt på parkeringen. (den är sjuuuuuuukt stor) väl där inne va det ganska lugnt, trots antalet bilar:P vi visste vad vi skulle ha så det va skönt.:)
Jag åkte med upp till gänget. va ganska lugnt idag.. vi fnulade på hur vi ska möblera när nya soffan kommer.
Kommer bli super snyggt!!:D

Jim kom o hämtade mig vid 18tiden. vi åkte hem o jag lagade mat. Lövbiff o potatisgratäng. Blev gott!:D
sen satte han sig o plugga och jag satte mig o målade ramarna svarta, kommer bli såå bra!!:D

nu ska vi kolla på True Blood och mysa lite.:)

Imorrn är det jobba som gäller...... suck.. vill inte dit!=/

Kommentarer
Postat av: ** SANDI **

Hello girly!!



Hoppas allt bra me dig o Jim? Ny soffa.. nice! Jag skulle också vilja köpa ny. Min är stenhård(!!) men ny blir det nog inte förän jag flyttar till större. När det nu blir, det får vi se.. pik till min karl (Han läser säkert de här haha!!)



Här i Kungsängen funkar allt oki.. livet rullar på o jag är MINST lika förälskad som för 1 o halvt år sen hihi.. Annars.. hmm? Vad har hänt mer .. måste tänka.. Jo! Jag har börjat äta Reductil också, så har tappat ngr cm runt midjan Woohooo!! :D



Nu sitter jag här hemma mitt i natten o fnular på Anders födelsedagspresent.. har fixat ledig när han har sin stora dag 30/12, så nu jäklar arbetar hjärnan på högvarv med massa ideér haha!! Kan inte skriva vad det är här.. men har pratat me hans mamma o tror det kan bli bra bara jag får ihop det :)



Hoppas foten är bättre?? O att det funkar bra att jobba?? Ha de så gott gums så hörs vi. Kram kram!!

2009-10-05 @ 00:57:23
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0