IDAG!

Åh, ikväll blir det chips!! Ska bli såååååå gott!!!
Har vart med Familjen och handlat. SKa strax åka till InterSport, jag ska kolla på vinterjacka. :) Fick 20% i brevlådan häromdagen oxå. Så det ska utnyttjas;)

Faan va det regnar idag!! Inge kul alls...=/
Ikväll är det Blog Awards på tvn. Funderar på om man ska kolla på det;) kan ju vara lite kul och så hänger man med på vad som sker imorrn på alla sidor! haha.. Jag hoppas verkligen Stina vinner något!! Hon kommer inte vara där, men hon sitter hemma med sin lilla flicka och kollar. Som jag;)

Igår va Johan och Leif här. Vi lagade jättegod mat och sen blev det xbox;) Som vanligt.
Jag satte mig vid datorn och kollade på drömhus;)
Blev en ganska tidig kväll, det va skönt..
Men va ändå heeeelt slut imorse när mamma ringde o väckte mig!! Usch, ville verkligen inte gå upp!!=/ Blää..

Fanny slutar jobba kl 21 ikväll, så då kommer hon hit. Blir mys i soffan och planeringar;) hihi..

Nää, nu måste jag äta en smörgås!! Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0