HÖSTIGT:)

Strålande väder idag!!:)
Jag har på mig min nya oranga tunika från ellos, såå skön!:) SKa snart gå iväg till fritidsgården och prata med dom. Håll tummarna för mig!!

Fredag idag.. Ska fota idag, kläder. Jim har rensat ur sin garderob, så ska sälja lite grejer. Typ oanvända hip-hop kläder. haha..
Sen så ska jag fnula på vad vi ska äta till middag. Kyckling och någonting.. Är sååå sugen på potatisgratäng! Men är värdelöööös på o göra egen! Och vill inte köpa sån färdig. Alldeles för mycket konserveringsmedel i!=/


Min nya tunika. Har även en i svart. :)


Snyggt, inte ens smink kan dölja min sjuka nuna:P haha.. Är trött som ett as!!


Nä, vi hörs sen!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad fin du är! <3

2009-10-02 @ 12:50:48
URL: http://fannyoberg.fnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0