HÖSTEFEST PÅ JOBBET

Pippi Lotta Viktualia Rullgardina Kryssmynta Efraimsdotter Långstrump, det är jag det.

Idag hade vi höstfest på jobbet. Alla var utklädda till något. Barnen va prinsessor, riddare, spiderman, häxor osv osv.. Jag kom som Pippi jag. :)
Bad Jim ta fram ståltråd igår kväll, så imorse så ställde jag mig i badrummet och gjorde flätor. :)

Kom till jobbet och hade väldigt roligt!! Jag hade hand om fotograferingen, blev 200bilder på 1½ timme. :) Mycket roligt!! Alla va såå söta!:D





Sitter just nu o tittar på Oskyldigt dömd. Både jag o Jim sitter även vid varsin dator.:)
På fredag ska vi göra något roligt! Vi båda är spända och nervösa:D

Annars då, joda.. Har fått ont i foten igen. JAAAA va roligt!!!:D =/ SUCK! inte kul alls.... så ska imorrn ringa till vårdcentralen och boka en tid. Sen ska jag ringa till min handläggare på AMS oxå. Har möjligtvis fått en ny plats att arbetsträna på. :)

Äh, skriver mer imorrn. Vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad ska ni göra för kul!? :)

2009-10-22 @ 15:30:05
URL: http://www.raggsockan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0