HOST

Hostar som en tok!! Lungorna kommer snart upp.. suck..
Ringde iaf vårdcentralen, fick en tid imorrn 10.30. hoppas på att jag får cocilana! så kanske jag får sova på nätterna..
Blev o sova på soffan inatt.. kändes jätte konstigt!! Men ville att Jim skulle få sova.. Har iaf haft ett berg med kuddar under mig, för att komma upp med överkroppen lite. funkade ganska bra! Men är sjukt trött!!
ska snart gå o jobba, men har verkligen ingen lust.....

Jim har härlig tenta-plugg-vecka. Jippi!! Lär inte se honom särskilt mycket!! Meen bara 1 1/2 vecka, det är lugnt;) haha.. sen ska vi ta hit Gaston och kela massor! Jim träffade honom igår. Han sprang till dörren direkt o trodde han skulle få följa med... Stackarn! Inte lätt när familjen fått en bebis.. Men då kan han få komma hit o njuta lite.:)

Jims pappa o fru har ju skaffat sig en liten valpis oxå. Måste dit o gosa!! Hans aldrig med i helgen.
Meeen så mysigt!:) hihi..

Nää, nu måste jag skynda mig!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0