HARKLAR...

det känns som att det enda bloggen handlar om nu är sjukdommar.... Suck!! Händer inget roligt i livet just nu!!
Jag blir typ bara sjukare o sjukare...
Men har iaf sovit i sängen heeela natten inatt! Såå skönt! Eller sovit o sovit... Sovit-vaknat- hostat- snorat... Somnat- vaknat-hostat och snorat.. Och så har det vart så heöa natten!

Somnade som en stock i soffan igår vid halv 10. Jim satt vid datorn och höll på. Halv 1vaknade jag. Tog min kudde o drog in mig i sovrummet... Aslan följde troget efter.:) Han är ju typ lika död som jag är just nu! haha..

Idag ska jag försöka komma ut på en promenad med Jim och hundarna. Kan vara lite skönt faktiskt!
Annars blir dagen lugn.. Måste laga middag idag! Igår blev det en så otroligt god pizza från resturangen här nere. Jim åt en med champinjoner på och salamino (väldigt fin salami från milano, sa Hanna på resturangen) Och jag åt en pizza med oxfile, paprika, rödlök och bea sås. Den av såå god! Köttet va såå fint!!:D
haha.. Nää, så därför måste vi laga ngt ikväll. Blir nog kyckling, potatisklyftor och HPsås.

Nä, nu orkar jag inte skriva mer... Vi hörs under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0