GICK DET BRA RÅ?!?!?!

Haha, den kommentaren hade jag fått från Fanny tidigare ikväll. :P Sötiis;)

I går kväll va vi som sagt på klubben. Tango vart skit glad verkligen!!:D Han är ju så jäävla duktig! Jag är inte alls i hans liga;)
Mitt största problem är ju språket..... Bea har ju spanska kommandon på honom! Jippi!:P haha.. Så ska be henne skriva en lista på alla ord hon använder. Så blev mest lek och lite små övningar igår. Hoppa lite hinder (som han hellre sprang runt) Och leka massor med bollen- det bästa han vet. Som en annan;) -Skrållan, hon är ju alltid så duktig där borta:) Men blev inte så mycket. Hon hoppade hinder och vi körde lite kontakt. DET VA JU SÅ JÄVLA KALLT!!! Jag hade tights, mjukisar, tjocka strumpor, t-shirt, kofta, tjock(!)tröja halsduk, vantar och jacka. Men tuuuusan va kallt det va! Blir inte mycket träning ute i vinter kan jag ju säga! =/

Pratade massor med Sandra ( http://raaaggsockan.blogg.se/ ), hon och hennes kille har förlovat sig-Grattis på er!:D
Och idag har dom även fått hem sin söta och underbara valp!! :D En tollare som ska heta Z. :)
Jim lekte med Akilles massor. :) Så söt han va (jim alltså) han älskar ju stora hundar och här kunde han verklien ta i i leken!:D Älskar dig! ♥

Nästa vecka (tisdag) så ska vi till klubben igen. Då är det friskvårdskväll. En tjej kommer dit och ska visa hur man masserar våra hundar. :) Ska bli kul faktiskt!!:D Sen blir det nog att åka dit på onsdagskvällen oxå. :)

Idag då. Städat lite här hemma, sen rusade tiden iväg väldans fort!!!! Va tvungen o äta och duscha och sedan springa iväg!!.. Jobbade i 3 timmar och sedan gick jag och Hanna hem. :) Hon skulle prompt ha på sig sin cyckel hjälm när vi gick oxå! haha.. Trots att Bea hade cykeln.. :P Så hon såg lite rolig ut:)
Mamma hämtade upp oss och så åkte vi upp o käkade fiskbullar i vitsås. Såå gott!!:D

Ligger nu i sängen och skiver. Har lite svårt o somna, men tror att min karl börjar tröttna på klickandet av tangenterna;)

Natti gott folk!!!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0