EN KALL TORSDAG

Sitter i soffan och fryser... Vill ha vaaaarmt o skönt! Så blir o tända massa ljus!:)
Dagen idag har vart lång på något konstigt sätt... Gick upp kl 10, tog en dusch och fixade mig. Mamma ringde och vi åkte till MIO och jag hämtade ut paket på posten. Det va klänningar från nelly som jag ville prova. Blev en snygg Ellis Ryan klänning. :) Bild kommer sen. Ska ha klänningen på båten sen.
När jag kom hem så åt jag o Jim en sen frukost tillsammans och tittade på ett avsnitt Lie To Me. Sen va det o springa iväg till jobbet.
När klockan va 16, då gick jag till Hannas avdelning och vi klädde på oss och gick ut på gården för o möta mamma och moster.
Jag sprang upp o hämtade hundarna, skulle följa me dupp till mamma. Vi började skruva isär soffan och bära och släpa. Fick in den med lite hjälp från Bea. :)
Så imorrn kommer mammas nya soffa från MIO. Mycket snygg!!! En grå med schäslong. :)

Jim ska snart köra hem Leif och hans prylar från gamla lägenheten. Han har flyttat till en studentlght i hammarby sjöstad. Får vi se hur länge han stannar där då.. :P

Imorrn gäller det! Ska bli riktigt roligt;) Sen på kvällen hoppas jag på att vi ska hämta Gaston!:D Ska bli mysigt!! :)

Nää, nu blir det ljus och popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0