LÄTT UPDATE

Har ju glömt berätta...

*att jag köpt ett nytt schampo och balsam från Björn Axén för känslig hårbotten.
Funkar? Nja, det vette fan!!=/ Betalat 250kr för något som bara har en jävligt snygg flaska. Japp! Precis vad jag gjort!=/
Men, det doftar gott!;)


* att jag köpt en underbaaaar powder foundation från Make Up Store. Färg;berlin.
Den används med puder borste och sveps på över ansiktet;) Mycket skönt då man inte har lust att kleta med vanlig foundation.  250kr kostade den. Inte så farligt tycker jag. Köpte även en vanlig svart penna oxå. :)
Till foundationen fick jag även en söt liten väska(?):)


* att jag köpt en ny vardagsrums lampa! Har tittat på den myyyyycket länge!! Den kostade ju lite. Meeen, det va det faan värt! Jag köpte min för 249kr på LjusIdé, på Mio kostar den 549(typ). Vansinne!! Bara för att det är MIO.
Vardagsrummet blev snyggare med denna lampa en den vi hade innan. :)

 

* att vi har börjat prenumerera på frukt. Vilket betyder att varannan vecka får vi hem 6kilo frukt i en kartong. Mycket trevligt och gott!! Värt varenda krona istället för att man ska springa till Konsum när frukten är slut ochbetala massa dyra pengar. Vi betalr 234kr för en 6kilos kartong.
Denna gång va det- bananer, äpple, päron, apelsiner och en mango. :)
www.ekoladan.se

 

* att jag köpt en ny vinter jacka igår. :D Underbart skön och snygg!!! En McKinley från Intersport. Hade rabatt så fick den för 1300. Det blöev den svarta modellen. Vilel såååå gärna ha den vita, men det går fan inte o ha vit jacka när man har 10hundar! hahaha..

 

* att jag köpte nya vinter skor idag.:) Är sjukt nöjd!! :D längtar lite nu faktiskt tills det är dax o gå ut i snön med hundarna. :) Blev ett par Caterpillar från Intersport 1000kr.

 

 

* att jag köpte uuuur söta salt/peppar kar när vi åkte Cinderella tidigare. :)

 

 

* att ramarna jag målat och stoppat kort i ligger på en hög i vardagsrummet och väntar på att bli uppsatta. :)

 

 

* att jag är myyyyyys idag;) hihihiihiii..

 



Jaa, en bild update på lite grejer va det;) Nu ska jag snart laga middag. Blir korv och kroketter ikväll. :)
Lite serie update för mig o min kära oxå. massor att se på!:D


PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0