BLÄ BLÄ BLÄ!!

Kollade precis i frysen.. TOMT!=/ eller inte tomt, eller jo tomt... Vi bestämde att vi skulle äta kyckling med något till.. jaha, vaaaadå??.. Meeen nu då när jag kollar i frysen, tror ni jag har nån kyckling?!?!?!!! GRR!! Köttbullar och korv vill jag inte ens äta!! usch usch usch.. Så jag messade Jim o sa att vi fpr ääta hos Hannah på Lilla barkarby ikväll. Så det blir det!

Har jobbat idag. Vi har lagt pärlplattor. :) Mycket trevligt!! Jag gjorde en grön gräsmatta, blå himmel och ett grönt träd med röda äpplen i;) hihi.. dom andra gjorde svampbob fyrkant och blommor. :) hihi, dom är sååå söta!!

Tusan va kallt det börjar bli nu på dagarna!! Kan ju inte börja med vinter jacka än ju!! På kvällarna har jag haft på mig den, men vill inte ha den på dagarna än. Då kommer man ju frysa som tuuusan sen!!=/ hmm.. Klurigt..

Imorgon ska jag o mamma, plus hundarna till klubben. En tjej kommer dit o ska föreläsa om friskvård och massage på hund. Ska bli intressant!:) Ska även få se Sandras valp Z. Han ör ju gudomligt söt på bilder! Så ska bli spännande!!;) hihi.. På onsdag blir det klubben igen och träna lite. Börjar bli föör kallt för det, men ska försöka hålla ut liiiite till! :)

Jim har haft tenta idag, är nyfiken på hur han tyckte det gått:)
så ikväll ska jag försöka ha honom för mig själv-utan hans dator eller böcker;) hihi..

nu ska jag gosa med mina hundar en stund:)

Vi hööörs!!:D

Kommentarer
Postat av: Sofia

hehe tack :)

jadu, sånt e svårt..

nee vi bor i de gråa små villaliknande husen bakom de gröna lixom... :P

2009-10-20 @ 05:50:12
URL: http://jannikasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0