ALLT&INGET

Så, nu ska vi se.. :)

Johan har precis gått till tåget. Vi har gjort pizza och sen kollat på TUFen. :) Leif kunde inte komma tyvärr.. Men vi har haft trevligt!

Jaha, denna vecka då. Jobbat och fixat. :) Men är sjukt trött på vädret!! Vill att det ska bli sommar o soool o värme!!!

Lägger in lite bilder.
Från hundkurs och från min brors teater:)

   

 

I måndags va vi på teater. Min brors klass har gjort en StarWars teater. :)


Sago berättaren


Prinsessan med sina vakter


Kungen o drottningen med deras, ja va hon nu va.. :P
Micke spelar ju självklart kungen!;)


Den hemska KAos som kidnappar prinsessan och älskar dansband:)


Den modige Loka som ska rädda prinsessan


och hans robotar som följer honom varje steg han tar


Här sloss han mot Ramlösa


Åker snabb rymdfärja!




Slåss mot Kaos. Prinsessan i bakgrunden.




Sen är det fest på slottet! Alla sjunger och är glada för att prinsessan är tillbaka!



Det va en snabb resa genom den teatern:) Men detta va den bästa dom gjort!!
Tidigare har det vart Harry potter och sagan om ringen. :)
Får vi se va det blir nästa år. Men dom är så duktiga! alla barnen är handikappade av något slag. Och det tycker jag gör att dom är så otroligt duktiga! Dom kommer ihåg va dom ska säga o sjunga. :)



Jim har fått sitt schema för sommaren..... Skitkul! Han jobbar alla veckor jag är ledig!=/ Kul sommar!! =/=/ Blir inge åka iväg här inte... Suck... Men men...

Nästa vecka ska jag åka till Gävle. :) Ska bli trevligt! Jag, Jessie o Nattisen åker upp tillsammans på torsdagen o så kommer jag väl hem på lördag eller söndag. :) Ska bli kul! Skulle åkt nu i helgen, men blev inte så...

Imorrn på jobbet så kommer jag träffa alla föräldrar. Det är förskolans dag. Så dom har vernisage. Så det ska bli roligt!! :D Börjar kl 14 så det är skönt! Funderar på o gå o träna... Eller ha sovmorgon... Vet inte riktigt. Kan ju hinna båda oxå!;) Om jag har tur! :P Vi får se. Vaknar när jag vaknar;)

Nu ska jag strax gå med hundarna o krypa ner med min karl som redan lagt sig. Han ska ju upp 6imorrn. stackarn!

Idag har jag föresten börjat fixa en grej till min mor. Så om du läser detta Annelie, säg inget;) haha..
Äh, hon lär väl läsa det själv.. :P Ja, vi får väl se! Har iaf börjat på det idag. Och tror nog att hon blir glad när hon får det sen!:)
Ska även göra en grej till Jim. Har inte planerat när än. Men snart! :)
Lite spännande!:)
Dom två viktigaste människorna i mitt liv! Hur skulle jag klara mig utan dig mamma och utan dig Jim?! Ni är det viktigaste av allt!!! ♥







Nää, nu blir det utgång o sen sängen... :)

Nattiiii!♣



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0