HUND ÖN

Ja, det regnar fortfarande.. Suck! Sverige suger!=/

Idag har iaf jag tvättat och sen va jag o handla med mamma en snabbis. Köpte lite grejer till middag ikväll. Blir grillad kyckling med färskpotatis och såser.:) Mumsigt!


Igår va vi ju på Drottningholm. :) Mycket roligt!! Fast det började regna när vi va påväg.. Det va inte kul! Speciellt när varken jag eller Jim hade jacka med oss.. haha.. Men vi såg hoppet! Där framme va det soligt o varmt:)
Vi hade ju Gaston med oss oxå. Han är så underbart mysig hund alltså!!! Det här va första gången för honom där, så kan säga att vi va lite nervösa för vi hade ju ingen aning om hur han skulle reagera! Men guuud av bra det gick!! Och hade hade såå roligt!! Han va överallt o ingenstans! :D
Mamma, Fiffi, Nellie och Chica va oxå med. :) Chica sprang runt och lekte medans Fiffi o Nellie gick vid mammas sida nästan hela tiden. :P Nellie kunde gå ifrån ibland för o lukta o hälsa. Men annars va dom mest vid sidan av ens ben.:) Aslan han är ju såå tråkig där borta! Han leker ju inte med någon! Men idag så gick han ifrån oss lite och sen blev han jagad av en schäfer som tyckte at "han ser rolig ut!!" :D haha..  Både Nellie och Gaston badade. :) Ingen av dom med flit dock.. Blev nog i puttade av nån polare!



Åh, jag längtar så tokigt mycket tills vi har en stor hund! Gaston är ganska liten för o vara Amstaff men kan ju bero på att han har liiiiite pittbull i sig oxå. Men åh, han är så underbaar!:D
Han skulle ligga under täcket på natten ihop rullad som en liten kringa mellan benen på mig:P Eller på mig o Jim och helst pussa på oss hela tiden oxå. :) Underbar hund!!:)

  Bus stund i soffan:)

 


  Vattenpaus

Han tog deras fribee och sprang iväg:P
 

Ser ni tranan som står vid vattnet?! Såå cool!



Nu ska jag fixa färskpotatisen. :) MUMS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0