SOMMAR SOMMAR SOMMAR.. LALALALALALALA... :D

Idag har det verkligen vart sommar!! :D UNDERBAAART!

Igår va det riktigt skönt oxå! Lite halv kyligt på fm när jag jobbade. Va tvungen o ha jacka på mig. Men när jag o Fanny va i jakan på em så va jag tvungen o klä av mig lite!
På kvällen igår så lagade vi mat hon o jag hos oss. Kyckling i jordnötssås och ris. Johan va här oxå. Vi hade mycket trevligt!
När vi ätit så gick jag o Fanny in på toa. Jag skulle färga hennes hår till brunt. Jag har ALDRIG färgat håret på någon tidigare! Så det va läskigt!! Man vill ju inte att det ska bli fläckigt lixom... Men blev riktigt bra tycker jag!:)

  

Retsen av kvällen så låg vi inne i sängen o kolla på film, åt gurka med dipp och drack LOKA. Va mysigt som attan! :P
Johan o Jim satt ute i soffan o spela xbox. Dom hördes väl! haha..
Runt halv 2 så åkte J&F hem. Fanny fick med sig Zorri hem oxå. Så skönt med en mindre ibland! :P

Idag så åkte jag hem till Fanny vid 12tiden. Jag filade och satte på tippar på hennes naglar. Såå svårt! Meeen så roligt det är! :D Ska bli såå bäst på o göra!! :P haha.. Sen fick hon fixa min ena som gått sönder. Jag filade bort all gele som satt på sen tidigare och buffrade lite. Sen satte hon på en ny tipp och gelé. Sen fick jag fila igen och sätta på det sista lagret med glans. Så man kan säga att jag gjorde 80% av min nagel själv! :D hihi..
När vi va klara så tog vi en promenad ute i parken runt dammen. Lola va med oxå. Så vi åt glass och njöt i solen!! :)
Underbart skön dag!! :D





Jim, stackarn, har jobbat idag... Men han är på väg hem. Han skulle åka o hämta Gaston oxå! :D Myyysigt!! Så ikväll blir det massa kel och myys o sen imorrn åker vi till Drottningholm o bränner oss lite;)
Måste nog smörja Jims huvud med solkräm! Annars blir han fint bränd!
Nu ska jag klippa klor på doggsen!

Hoppas alla har en trevlig lördagskväll!! :D

Kommentarer
Postat av: Bitterfitta

ojdå, dumt med texten...vet faktiskt inte hur man ändrar det :/

tack för din kommentar! Alltid kul när det blir lite diskussion...

2009-05-30 @ 19:55:47
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/
Postat av: Fanny

Så fiiint! haha!

2009-05-30 @ 22:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0