REGNIGT!

Men det gör inte såå mycket.. än iaf. :) kan få regna idag o inatt. Men sen får det bli fint igen! :)

Idag är en toppen dag iaf!! Min klänning jag ska ha på bröllopet i Juni kom in idag igen. så nu är den beställd! :) Sist va den inne i 2dagar o sen va den slut..
Jag tog sista storleken nu som fanns kvar.:) uuuunderbaaart!! Nu hoppas vi bara på att den passar oxå....
Beställde två andra oxå. ifallatt lixom.. :)

   

Tre heeelt olika klänningar.:) Hoppas ju verkligen att den blommiga passar! älskar den!! :)

Sen är det de där med skor... suck!! hatar o gå i höga klackar, men hur fint är det med låga till det här?? i så fall blir det ju slags ballerina.

vad tror ni??

Idag skulle jag o Ida ha åkt på Flyball. Men eftersom det regnar sket vi i det... Vi skulle ju bara kolla så.. :)



åh, va det någon som såg "The Notebook"i torsdags kväll? Guuud, den är underbaaar! Vad är det med oss tjejer o sådana filmer?  Likadant med Stolthet o fördom med Keira Knightley, den är oxå en fantastisk kärleksfilm!!
Och inte tala om New york waiting!!! Det är en udda och annorlunda film jag älskar!!! 
 
                                  

Inte sett?? Kolla in dom då!! :)




Nu ska jag göra pizza:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0