REGN? SOL?

Härlig dag hittills:)

I går kväll så va ju Fanny här. vi åt mat, godis och kollade på Hotel for Dogs. riktigt bra!!:D Hihi..
Kom i säng vid tolv.. såå trött! :P

Idag klev jag upp vid kvart i tio. blött o eländigt ute.. Men hade på känn att det skulle bli fint iaf:)
Så halv 11 så mötte jag Ida o Tuffe vid stationen. Gick o mötte mamma vid parkeringen. Hoppade in i bilen och åkte till Drottningholm.
Va inte så mycket hundar idag, men inte så konstigt med tanske på vädret.. :P Men gjorde inget. Tuffes och Nellies första gång där så..:)
Men va såå kul!!! Tuffe o Chica lekte som tuuusan! Så imorrn på kursen kommer ju inte dom två lyssna- bara leka! :P
Nää, men va iaf rikitgt roligt!! Tuffe badade och så har dom sprungit som tusan:)

Nu sitter jag här o väntar på att min kärlek ska komma hem från jobbet. Vi ska hem till Sandi o Anders o grilla:) ska bli trevligt!!




Åh juste! Mina naglar blev såå braa!! Shiny! :) Hihi..



Nää ska ta o ge hundarna mat o så plocka ihop det vi ska ha med oss.:)

Ha en trevlig kväll!!!♥

Kommentarer
Postat av: *Sandi o Anders*

Jätte söta naglar verkligen!!



Tusen tack för igår...

Stor kraaaam från oss båda :)

2009-05-10 @ 10:14:58
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0