HÄRLIGT & VARM DAG!:)

Idag har det varit såå skönt!! :)
Kände mig hängig och snurrig när jag gick upp.. Men bestämde mig för att åka med mamma iaf till morfar.
Och det ångrar jag inte nu!:)

Mycket varmt o skönt i solen på terassen på framsidan:) Har suttit där o solat lite. Badat Aslan som gnidit sig i fågelbajs, fotat lite och lekt med hundarna. :) Mamma klippte gräset och brorsan va bara ivägen;) haha..
Nä, men har vart såå skönt! Hoppas den här värmen stannar kvar nu!:)


Syrenen blommar snart:)


Morfars baksida (halva)


Äppelblom






Soluret som står i rabatten




Gott med gräs!:)




Idag va det så varmt att det gick o ha gladiator skorna!:)








Jim är o jobbar.. Han slutar kl 18. så då skulle han komam hem på en gång. Sen kommer Leif oxå. Så vi ska väl äta något tillsammans. Sen ser vi väl någon film och ag somnar i soffan.. :P Skulle vilja se Eurovision, men det lär jag nog inte få;) hahaha..

Nää, nu ska jag gå ut med Aslan. Tjejerna är ute med Skrållan o Zorri. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0