HALSONT!

Har ont i halsen.... Mitt huvud är tjock och ögonen är lite smått svullna... :( Vill vara frisk och jobba! Har idag vart hemma... Sovit mest hela dagen... Imorrn blir det v-centralen och sedan får jag gå o jobba i typ 1½timme. Får lov o orka det faktiskt! Vill visa mig så mycket som möjligt!!

Annars idag har jag sett säsongsavslutning av GossipGirl och OneTreeHill. Dom va bra! Får jag vänta tills September.. Evigheter dit!!! Men men.. :)

Imorgon så kommer Gaston hit. :) En Amstaff pojke på närmare 1år. :) Han är våran lilla pojke! Såå söt och go! Han ska sova hos oss och sedan på torsdag så kanske vi åker till Drottningholm beroende på hur jag mår och väder.




Åh, va sugen jag blev på en grillad stor köttbit!! Haha.. Får npg lov i grilla i helgen tror jag!!

Nu ska jag duscha o sen så ska jag väl få min karl till o se något med mig:) Typ The Mentalist kanske. :)

Herråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0