GREYS ANATOMY

Ojoj.. Har nyss sett säsongsavslutet av Greys.. Har varit en tuff 1 1/2timme!!!
Nu måste man ju bara vänta i 4-5månader!!=/ Inte lika roligt...
Meeen så bra det är!! Fast jag sätter mig in i det så mycket! Kanske inte det bästa.... Men det gör jag i nästan allt jag ser på..
"tänk om det va jag.. eller någon jag står nära... mina vänner ,familj eller min kärlek.."
Hmm..

Ser iaf fram emot av att kunna prata med jessie sen när hon sett det!! :) Bara 3veckor kvar!!!!
Johan ser det förvisso säkert ikväll, så då kan jag diskutera med honom!:)






Detta är helt klart den bästa säsongen hittills!! Greys och One tree hill är dom två bästa serierna som finns! Går inte ett avsnitt utan att jag gråter, skrattar eller blir sur över något!
Och det är väl så det ska vara? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0