FREDAGSMYS!:)

Idag va det 3timmars jobb. På skolgården va det uppträdande så jag tog några barn med mig ut o så stod vi där o dansade.:) Dom vart såå glada!:D Hihi.. Såå söta:)
Vi va ute i 2 1/2 timme, såå skönt. även om det drog lite kallt i nacken.:)
Till lunch blev det herrgårdstek, sås o potatis. Sådär=/..

När jag kom hem möttes jag av 3glada vovvar:) vi gick på en snabbis i solskenet o sedan kom mamma o hämtade mig o Skrållan. vi åkte med henne till jobbet och så tog vi Chica o promenerade hem.:) Mycket skönt väder!! Mötte dagis barnen när jag gick förbi skolan oxå. Dom blev glada men fundersamma på vad jag gjorde på den sidan?! :P hihi..

Såg nya Greys avsnittet idag. Åh säger jag bara..... Ni är bara 3avsnitt efter. Men kan säga att man gråter jämt! =/
Såå bra serie!! :D

Snart kliver Fanny in genom dörren. så ska laga mat.
vi ska äta club sandvich o pommes. se film o bara inte göra nått alls... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0