BLÖTA HUNDAR

Guuud vilket underbar väder det är idag! :D
Jag o mamma drog till Drottningholm med alla 6. Nellie hoppade i vattnet så fort vi kom in typ. Och jag slängde i Skrållan oxå. Va ju ganska varmt idag så tyckte att det kunde behövas. :)
Vi va väl dä ri typ 2timmar tror jag. Alla sprang runt o lekte o hade sig. Massa söta vovvar!! Bla en brun amstaff. Preciiiis en sådan vi vill ha!!! :D Men hon hade ingen stamtavla, så då är det inte intressant..=/
När vi skulle börja röra oss till bilen så bestämmer sig Chica för att hon ska bada. Hon hat aldrig badat självmant. Men idag, ja hon flög i vattnen och sprang runt där i dyn och lekte o hade sig.. Och hon ville INTE komma in till oss. Hmm.. Men tillslut så kom hon o skaka sig vid oss.... :P Men tur att hon tyckte det va roligt!! Ska nästa gång vi åker dit, ta med mig videokameran!:D Kan ju vara lite roligt!:D
Men kan säga att ha 3blöta hundar i bilen luktar inte gott!!

Annars idag har jag inte gjort någonting.. Jim sitter just nu o spelar UFC spelet på xboxen. Han är så söt!:)



Jag vill inte alls vara inne idag när det är så fint ute!! Men hundarna är heeelt slut sen tidigare o Jim har ingen lust o gå ut.. :P Men får nog med mig honom snart!;)

Veckan blir nog lugn tror jag. Måste till fanny någon dag oxå, har några naglar som inte vill vara med längre.. SNart är ju bröllopet oxå! Köpte skor igår, måste pröva dom till klänningen för o se om dom passar. :) Vita ballerina blev det. Hittade et par såå sjuuuukt snygga högklackade. Men Stephanie Svärd kanm inte alls gå i höga skor! Så tyvärr.. =/ Men det är ju såå snyggt!! :( Aja, får träna;)

Nu ska jag kolla på hus:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0