YOUTUBE

Håller på o kämpar med o fixa ett konto på youtube. Det va ju inte så svårt. Måste ju lägga upp videon på Chica när hon fixar med sitt spel. :) Men självklart så låg ju videon i mobilen. Och jag har ingen aning om vart sladden är just nu! =/ Hmm..

La iaf upp den bästa videon NÅGONSIIIN! Hahhaa.. Älskar den såå mycket!
Vi har vart i London över helgen, jag, Jim, Leif och Johan. Här har vi precis satt oss i bilen på Skavsta flygplats och ska åka hem..



Kolla o Njut;) hahahha..
Lyssna på det sista jag säger... Haha..

Kommentarer
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

det är väl min familj som har otur för mamma köpte saker därifrån som bara gick sönder.. Nicole likaså.. hmm. lakan för 4500.. kul :P

2009-03-19 @ 12:07:38
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

men jag behöver inget nytt sovrum.. eller jo säng. men annars så är det ju SOFFA jag behöver :P

2009-03-19 @ 16:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0