VITT

Snö snö snö.... Det har nu snöat i över 1dygn! Verkligen precis heela tiden! Visst, mängden snö har ju inte vart lika mycket varje gång, men iaf.
Chica tycker det är jätte roligt! Men jag tycker inte det är lika kul när hon har sprungit runt min två varv..=/
Men det är ju tur att Skrållan vill leka med henne ute;)

Idag är det annars en lugn dag.. Har lite ont i ögonen idag.. Känner mig trött o hängig.. Men hoppas på att det blir bättre när jag ska leka med Fanny sen. Hon slutar runt fem, så då ska jag o Aslan åka med henne hem. :) Ska pröva nå skor som jag kan ha till dopet.

Åh, börjar känna mig nervös... Fick info igår om hur det kommer gå till. Men har glömt hälften. Det ända o viktigaste jag vet är att jag ska få bära fram Natalie och sen tända dopljuset. :)
Ska åka runt 11tiden hemifrån på lördag. Så då hinner jag se lite hur det ser ut i kyrkan o så oxå. :)
Kommer bli så bra så!:)

Åh, nu sitter Chica o tittar på mig. Så ska nog gå ut med henne nu... :)

Kommentarer
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

Du behöver inte vara nervös.. jag är ju där :D

2009-03-12 @ 09:11:00
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0