LASAGNE, DRINKAR, ROSOR, FRANSK MAIKYR OCH ROOM SERVICE

Lång rubrik det blev. :)

Såg nu att jag inte skrivit på nästan hela helgen!!

Lördagen blev riktigt braa!! Lasagnen blev god. Inte perfekt! Lite mycket sås och lite lite köttfärs tyckte jag.. Och mer krydda oxå. Men sånt är ju lite svårt o veta i förväg när man aldrig gjort förut!
Tzatzikin blev sjuuuuukt god! men den är ju lite svår o misslyckas med;)
Leif o Johan blev hämtade av Jim. Eftersom det tydligen hade hänt något i Sumpan.
Så när dom kom hit blev det Guitarr Hero innan maten. Mycket trevligt!
Runt halv 10 så gick jag o Leif o mötte Fanny vid bussen. (kallt ute!!)
Sen så satt vi tre i köket (medans jim o johan spelade xbox) och spånade på hur Fannys hemsida skulle se ut. Sen blev det andra konstigheter.. och Jim o Johan joinade oss. Jim ställde sig o gjorde äggsmörgåsar. (BLÄÄ!) Och Leif kände för en drink. Så jag ställde mig o fixa drinkar till mig, honom o Fanny. SÅÅÅÅ GOTT!! Först Barcardi Razz med en blandning av Lime/hallon/päron läsk. Vi tömde dom flaskor vi hade;) haha.. Sen gick vi över till Orange/mango läsk med Passoa sprit. Såå god! Ville bara ha meeer! Men fick vara nog efter 3drinkar.. Vart så sjuukt kissnödig! Haha..


Runt te tiden kom vi i säng iaf. Vart mycket skratt o Jim bara skaka på huvet! :P haha..
Jim dricker ju inte särskilt mycket så det va ju bara vi andra som vart lulliga;) haha..

Söndags morgonen va mysig! Fin o mysig frukost tillsammans alla 3. (jim sov fortfarande..) Så vi drack nypressad juice, te och smörgåsar o yogurt. :)
När dom åkt hem så tog jag en dusch. Sen kom mamma o hämtade mig o vi åkte till Stinsen. Mamma köpte två par jeans och lite smyckes grejer till mig. Skulle göra ett halsband till henne bla. :)
Sen så gick vi runt lite o tittade på massa fina saker. :)
Jim åkte til skolan när han hade gått upp. Så jag åkte med mamma hem o så åt jag en kebabtallrik.
Jim kom o hämtade mig runt 21. Så då åkte vi hem o kollade på Life. :) Sen sängen...

Idag va det upp tidigt. (8.30) Iväg till Psyko.. SOM VA SJUUUUK!!! =/ Blev så suur! Andra gången dom inte ringer.... SUCK!
Så då blev det Jakan o köpa två Tasty smörgåsar till mig o mamma. Så åkte vi hem till henne o åt lunch. Mumisgt!

Och för en stund sen kom jag hem fråna tt han vart hos Fanny på salongen. Hon tog bort dom svarta och fick nu fransk manikyr. :) Såå fint!! Hoppas bara dom håller ordentligt!



Guud va jag längtar till våren o sommaren nu! Kände det när jag o Fanny promenerade genom stan till Karlberg. ÅH!!

Åh, juste! kolla vad vi såg på vägen!!



Lite coolt ju!!:D haha.. Men såg tyvärr inte killarna..

Nu ska jag strax åka med mamma till MediaMarkt o köpa en micro med henne.
 
Här kommer lite bilder oxå på mamma halsband bla. :)


Skrållan är just nu i höglöpet och vill vääääldigt gärna att Aslan ska sätta på henne,


Toook jag:)


Tyvärr är den lite suddig. men fint vart det!:)


Mina otroligt fina rosor jag fick av Jim igår på Kvinnodagen! :) Hihi.. ♥



Nu ringer Spanien, så måste sluta.. :)

Puss på alla!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0