SEXIGT

Idag, runt 17 tiden så tog jag bussen till Kista. Skulle ju möta upp min älskade!!:D hihi..
Vi skulle till Brothers och kolla en kavaj. (Till Nattis dop o sen Kattis bröllop. )
Vi skulle ha en skjorta oxå, så jag gick runt där en stund... Och det av som att alla lampor lyste upp en enda hylla i heeela butiken!! Där, på denna hylla ligger det turkosa snygga skjortor... ÅH!!! :D Det va ju verkligen meningen lixom!! Jag drog ner en och gav den till Jim. Han bara skratta och satte på sig den. Asså, den va så snygg att jag vill ha den!! Haha.. Turkos och fiiiin... :D
Så nu hade min kära på sig snygga jeans, sexig skjorta och sååå otroligt snygg o het kavaj!! GAAAH!! Såå snygg han blev!!! Haha.. Blev ännu mer förälskad än innan!:) Hihi

Så nu har han köpt skor, Kavaj, skjorta och nytt skärp. Såå fiin!:D Hihi..
Han sa att han ska ha på sig sin kavaj imorrn när vi ska ut o äta. Vi firar ju 2år!
Jag köpte även min foudation. Såå skönt det känns!!! Jim sa att till nästa månad ska jag få lite nya penslar o pennor och de jag behöver. Känns underbart!!:D
Min Jim är verkligen BÄST i hela världen!!♥♥♥



Ska iaf bli underbart härligt o få sminka sig imorrn med min Make-up Store MILK foundation :D Hihi





























Imorrn bitti, runt 7 så kommer mamma med Chica. Blir heldag.
Hoppas på att hon håller sig lite lugn en stund iaf på morgonen;) Haha..
Hon har ju varit hysterisk idag!! haha..


Så här galen är hon!! haha..


Ser ni dom där VASSA tänderna?!

Men till slut så blev det den här ställningen....


Aslan njöt en stund i solen som faktiskt kikade fram en vända...




Sötis!! ♥



Nu blir det o dricka lite cola o kolla när Jim o Pohan spelar Xbox. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0