SÖTA!

Igår eftermiddag, runt 15 så klädde jag på hundarna o så gick vi på promenad upp till Bea o Hanna. Såå otroligt skönt ute! Va för varmt med vinterjackan! Va tvungen o knäppa upp o ta av vantarna! Zorri tyckte oxå att det va jätte skönt ute! Hon sprang omkring som en tok! :)
Va så jätte fint i skogen med solen som sken igenom träden!

    

Zorri snusar..




Den otroligt blöta vägen!




Skrållan väntar på o få bollen...


Den snöiga o isiga ängen..






Skrållan stirrar ihjäl bollen.




Det stora trädet!


Skrållans bästis:)








Snart hemam hos mamma... :)



När jag väl hade kommit hem till bea o hanna så satt vi o tittade på hus en stund. Hanna åt lite mat och sen kom mamma hem. Då skulle dom åka o handla. Så jag tog chica på en promenad i skogen. Så hon fick springa av sig lite.. men trots 45 minuter, så va hon lika vild efter det.... Så nu har vi fått låna ett hundspel av en vän. Så hon får lite hjärngympa! Hon va jätte duktig! Ska filma sen så får ni se;)



Idag ringde klockan 8. Va ganska pigg! Kändes så skönt att solen lyste! Man känner sig verkligen piggare när solen lyser in i sovrummet när man vaknar!
Gick iaf o duschade med min kärlek. :) Sen fixade jag mig och jim åt frukost.. Så körde han mig till min grupp som jag har på onsdagar. Mamma o Hanna hämtade mig när jag slutat kl 11.45. Så nu sitter jag o hanna här hemma o tittar på Bamse. :) Så mysigt!! :D
Hon hittade mina örhängen oxå, så dom skulle hon ha på sig! :P











Nu när som helst tror jag hon somnar... Så ska passa på själv o slappna av lite.. :)


Kommentarer
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

nej behöver inget nytt bord. och dom går tydligen också bara sönder.. bajs!

2009-03-19 @ 10:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0