FYRA......

Fyra tv program jag brukar se: Gossip Girl, One tree Hill, Chuck, Greys Anatomy
Fyra saker jag gjorde i går: Lekte med hundarna i snön, sminkade mig, lagade mat och Kysste min Jim
Fyra saker jag längtar till: Få ta av sig vinterjacka, våren, bli smal och sommaren!
Fyra saker som står på min önskelista: Nytt o fräscht smink från Make-up Store, åka till New York, Miami och Spanien. :)
Fyra saker jag avskyr: Det äckliga blöta vädret, när linserna klibbar och blir suddiga, vara hemma själv på kvällen.
Fyra saker jag tycker om att göra: Att mysa med Jim i soffan framför en bra film, sola, spela Ravin Rabbids med kompisarna:) och vara med min mamma.♥
Fyra saker jag åt i går: Oj, jag som bara åt frukost och middag.. Men okej, en bit rostat bröd, gurka, köttfärs och tortilla bröd.


Jag utmanar alla som läser detta!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0