SLÄCKA?!

Åh, suck! När klockan va 19 så sa vi alla till varandra -nu är det bara 1½timme kvar tills vi ska släcka! Ska bli coolt o titta ut kl halv o se hur det släcks överallt!
Ja juste! Fiiiiint! Klockan halv 10, när CSI börja, dåå ja dåå kom vi på att vi missat o släcka!!!!! Såå klumpigt!! Aja, jag hade iaf heeelt nedsläckt här hemma! så jag hade kasnke ned släckt åt mamma oxå;) haha..

Denna kväll har iaf vart trevlig! Vi åt potatisgratäng med entrecote och massa sallad! Hasse kom oxå, han åt med oss och vi satt o prata massor. :) Hans hus har inte blivit sålt än, jag vill haa! Satt o räknade lite, vi skulle kunna (beroende på räntan) hyra huset för ca 6tusen. Får väl se hur det blir med den saken;) haha..  Men skulle ju vara trevligt!:)


Nu sitter jag här hemma. Jim är inte hemma... Saknar honom nu när man har vart ifrån varandra hela dagen! Inte ofta det händer! Hatar o gå o lägga mig utan honom!!
Hur ska det bli om han ska till Japan?!! =( Vill knappt tänka på det!!! Hoppas bara på att det aldrig kommer bli av!!


Imorgon åker Bea o Hanna hem... Så tråkigt!! Jag hoppas att dom flyttar hem snabbt!! Vill ha Hanna nära! Är så underbart!! Blir så lycklig av o vara med henne! Vill ha en egen.... Men det känns som evigheter dit..... :(

Nu ska jag glo på tv en stund innan jag går o lägger mig...

Nattinatti!! ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du får ju ta och ringa om du är ensamen ju!

2009-03-29 @ 08:52:13
URL: http://pandieloo.fnos.se
Postat av: *Sandi*

Oj hyra ett HELT HUS!! Låter ju jäkligt nice! :)Idag är det sommartid - woohooo!! Så nu blir det bara ljusare o ljusare. HÄRLIGT!!! Ha en bra söndag tjejen. Hälsa Jim. //Stor kram!!

2009-03-29 @ 12:43:19
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/
Postat av: *Sandi*

Hello darling!



Haha.. för att svara på dina frågor..



1. Tror vi ska till Playa Inglés(stavas det så??) haha!!



2. Köpte väskan på H&M.. 179kr har jag för mig - NÄSTAN GRATIS JUUU!!=) Finns att köpa online på deras sida också om man inte orkar gå i butik ler



3. Faaan va snällt!! Om jag inte hittar min super-rosa kanske jag kan ge en slant för en av era.. kan ju inte ta den gratis heller!!! Men isf. tackar jag absolut inte nej till en stor väska.. vi åker ju snart.. Du e ju bara föööör söt o go' gumman!!



Anders snacka nått ikväll om att han vill ha grill-fest hemma här snart.. så fort det blir varmare (o ingen snö haha!)



Vi hojtar till då det börjar bli dax!! Massor me kramar!!

2009-03-29 @ 21:51:45
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0