UNDERBAAART!

Blev såå otroligt glaaad förut!
Spanien ringde ju förut. Då va det Bea som va på andra sidan luren. Vi pratade en liten stund och sen sa hon;

"Är du hemma på måndag?"
Jag- "Ja, det är jag. Vadå da?"
Bea- "Nja, jag skulle behöva ha någon som kan passa Hanna"
VA?!?!?!?!!!!
Jag- "Ja, jo men jag är hemma... Eller va?? Va sa du!!! Ska ni komma hit?!!"
Och frågorna flöööög ur mig..
Då berättar hon att hon o Hanna kommer hit på Lördag. Bea ska, på måndag, gå på en arbetsintervjuv!!!! HÄR I SVERIGE!!!!! Vill inte säga vart, för vill inte att det ska komma ut så att säga.
Så då är det iaf 4test hon ska göra. Och får hon jobbet, ja då ska dom flytta hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FÖRSTÅÅÅÅÅ HUR UNDERBAAART DET ÄR!!!

Blir såå lycklig!! Hihi.. Min Hanna kommer heeeem!!


Kommentarer
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

skoooooooj!!!!!

2009-03-10 @ 07:44:29
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0