TROLLERI

Freeedag!
Idag är det bra väder ute, visst ingen sol, men det är torrt! :D Haha..

Igår va jag, Bea o Hanna (& Aslan) o shoppade lite. Vi va på Outleten. Bea köpte ett par regn byxom o en jacka. Jättefint! Byxorna va rosa och jackan va brun. Ville oxå ha en;) haha.. Sen så gick vi till toysrus, där fick hanna en kaffe service i plast, nån liten docka och så köpte jag lite djur till henne. en kossa med kalv, ett får med lamm och en gris med kulting. Hon blev så glad så:) Hihi.. Sen gick vi till Lindes. Där köpte jag tre tröjor/tunikor till henne. Sååå söta!!! :D Hihi..
Så gårdagen va jätte mysig! :) Hihi..

Idag iaf, så blir det möte på skolan med min handledare och min AMS tant. :) Är lite nervös. Men känns okej.
Sen ikväll blir det roligt! :D Jag o Jim ska gå på Joe Labero med pappa, Carina o syster. Ska bli riktigt kul!!



Har aldrig sett honom, så ska bli spännande! Tror han har en bordecollie med i showen oxå! :D

Sen imorgon så blir det att åka till Morfar. han fyller år. Så vi ska få lax:)
Söndagen blir o åka hem till Eva o Clas. Dååå blir det garanterat god mat! :D haha.. Alltid trevligt o åka dit! Jag o Jim fantiserar alltid om att ha eget hus när vi är där! :) Såå fint hem!! :)

Gud va hungrig jag blev nu!
Måste äta något innan mötet! Så nu måste jag gååå.. :)

Ha en trevlig dag alla!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0