PRATAR JAG FÖR MYCKET?

Så imorse kl 08.15 gick jag upp.. Fyy faan! Det va verkligen hemskt!=/ Längtar iinte tills man börjar jobba o mpste upp kl6!!=/ Men vänjer väl mig till slut. :P
Iaf, gick iväg till Barkarby skolan för o träffa biträdande rektorn, vi hade tid kl 9.00. Han är så sjuuukt trevlig! Han hade även med sig min blivande handledare. Vi pratade lite om hur allt ska gå till osv... Så nu ska min handläggare från AMS ringa dom o boka in en tid fr att vi ska ha möta allihopa. Så dom får all info dom behöver.. :)
Känns såå braaa!! :D

När klockan va kvart i 10 så vandrade jag iväg mot v-centralen. Min käke värker o spänner! =/
Fick komma in till doktorn.. Och gissa vilken doktor?!!!! Jo den där gaaaaaammmmmlllllaaaaa hemska som jag hade sist sim klämde på mina boobs!
"Jaha, vi ses igen! Vad har du för åkomma denna gång?" Säger han. Jag höll typ på o skaka sönder!!! hahaha..
Men gick jätte bra! Han va trevligare denna gång än förra. Han tryckte på min kind o käke och "Hmmade" lite.
Sa sedan: "Du har en överbelastad käkled." Och min första tanke blev ju självklart; "Jaha, pratar jag för mycket?!" Haha.. Så i samma sekund så sa han "Så du ska vara försiktig med vad du äter och inte tugga föör mycket" Haha.. Jaha, okej! Oxå en bra diet idé!
Gick därifrån, in på konsum och köpte en baguette. (Ja, jag veeeet!) Kommer hem o Jim frågar hur det gick.
"Jo det gick bra! Ska inte tugga för hårda grejer typ..." och slänger upp min baguette på bordet.. Jim ser frågade på mig och på baguetten. "Ahaaa, men va?" säger han och ser fortfarande från mig till baguetten.. "Jaaa, men den är heeeeelt nybakad! Fortfarande varm och mjuk.. Ska bara äta undersidan!" :)
Äter min smörgås och faaaan va ont det gjorde!! hahahaa.. Blir nog bannemig soppa ikväll;)



Vilken sekund so mhelst kommer mamma o Chica in genom dörren.  Spännande o se hur denna eftermiddag blir:P Haha..

Nu ska jag mysa ner i soffan riktigt ordentligt och dricka en kopp te. Fryser som en toook!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0