MASSA MOBIL BILDER

Tömde min mobil för en stund sen. Massa bilder. :D Hihi..


Mammas fina orkideér


Mysig dag uppe i Gävle hos Jessie o Rickard


Myys!


Lilla Söta Nattisen


Min Hanna!♥




Hanna ville att Aslan skulle ligga i vagnen. :)




Mys i vagnen






Min krokodil som Johan tatuerade in på armen min.


Jag o Jim ligger sjuka i soffan.. :)


Snö på våran bil. :)


Skrållan har spackel på nosen. :P


Ett chips-hjärta


Skrållan ville vara med när vi tapetserade


Mammas fina gran.


HMM....=/


En fin staty/fontän som jag hittade. Såå fin!


Hmm, jag sitter på toa och har sällskap....


Aslan har mys i soffan


Jag o Jim va på en Zooaffär och hittade en bädd som såg likadan ut som vår soffa!:D


Ny opererad




Fixifix hos mamma på jobbet


En söt mus som hängde i taket på buren:)


Prova kavaj o skjorta


Johan-Pohan!


Jag färgar håret igen.. -INTE LYCKAT!


Mina vackra rosor jag fick av Jim i söndags:) ♥


Room Service i stan.



Gud va det snöar!! =/ Mamma kom precis o hämtade Chica. Så jag ska ta o dammsuga nu. Sen blir det o gå ner i tvättis o hänga tvätt. Såå tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

så liten nattis var!! Kan säga att hon är "enorm" nu ;) tihihii pussss <3

2009-03-10 @ 20:01:56
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0