JIPPI!

Yes, nu är det dax! Den 30Mars då börjar lilla jag jobba! (eller arbetsträna rättare sagt.. ) Kommer jobba 2tim/dag.
Måndagar och Onsdagar kommer jag jobba 14.30-16.30
Tisdagar, Torsdagar o Fredagar 9.15-11.15
Kommer nog bli toppen tror jag! Ska dit på tors nästa vecka för o få rundtur på avdelningen.
Så nu är det bara o tagga upp sig!!! ;)



Nu har jag kollat menyn på HamburgerBörs. GALET DYRT!! Men pappa ska bjuda som tur är;) haha..
Ska bli riktigt roligt ikväll!!
Sen så har ju leif inflyttningsfest oxå.,. Men får se hur sent det blir!=/
Ska ju upp ganska tidigt imorn lixom... Nu måste jag ju börja få in en rutin!! Kan inte gå o lägga mig för sent på vardagar o gå upp sent...

SItter o lyssnar på Niklas Strömstedt och Orup. Älskar deras musik! Det är vår o sommar i mina öron! :)

Nää, nu blir det o kolla vad jag ska ha på mig ikväll... Suck....

Herrååå!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul! Vill också se Labero! Lär va häftigt;) Får hälsa folkset.



Haha. Så fort någon nämner orup/strömsted tänker jag bara på våra bilresor... Hahahaha! Det minnet kommer nog aldrig förträngas=P



Kul med jobbet också!=D



Pussar

2009-03-20 @ 15:27:29
URL: http://croaki.blogg.se/
Postat av: *Sandi*

Faaan va skoj!!! :) Vart ska du jobba nånstans?? Ha en superduper nice söndag tjejen!!! Kraaaaam!

2009-03-22 @ 08:55:33
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0