GRÅTT & TRIST

Kvällen igår va underbart mysig! Jim kom hem runt kvart över 6. Jag satt klar och väntade.. :) Hihi..
Han bytte om till sina nya skor, skjorta o kavajen. Shit, snygg han bleeev!! *ler*




Vi hade iaf bokat bord på O´Learys i Kista. Vi har lite historia därifrån.. :) Hihi.. Va nämligen så att när vi träffades för o äta middag tillsammans för första gången så va det just där.. :)
Jim åt en Club Sandwich och jag åt en såå good burgare med pommes och het bbq sås. :)
Vi hade tänkt o äta efterrätt oxå, men vi va såå mätta.. Vi satt en stund o myste.. sen gick vi en vända i Kista. Jag hittade ett par sååå snygga skor!!! Meeen klacken är lite vääääl hög.. =/ Men kan köpa o träna!!:D Hihi.. Inte så dyra heller.. Så vi får väl se;)

Kunde inte hitta rätt sko. Men den ser ut såhär, fast utan blomman och så är dom självklart turkosa!

Ja iaf, När vi hade kommit hem så gick vi med hundarna på en promenad. Vi bestämde oss för o gå förbi konsum. För nån efterätt måste vi ju ha! Så jag sprang in och kom ut med en Schwartswald tårta! *GUUUD SÅ GOTTT!!*
Så blev den och myys i soffan o kolla lite serier. Va så otroligt mysigt! Blev i säng ganska tidigt.... ;)

Underbar kväll!! :)


Idag är det rikgtig grått o trist väder!!
Jag har jätte ont i min högra käke! Vet inte vad det är... Har ringt till V-centralen, dom skulle ringa tillbaka vid 16!?!! Såå sent! Men hoppas på o få komma dit imorrn så dom får känna o klämma..
Imorrn ska jag ner till barkarby skolan o träffa rektorn. Prata om arbetsträningen lite grann. Känns bra! :)

Just nu ligger det en heeeelt utslagen valp i soffan! Hon är så otroligt söt!:D Hihi..

Nu ska jag ta o gå o ta en vaaarm dusch!





Kommentarer
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

är det verkligen jim?! ;)

Han är ju mysbyx typen jööö! :P PUSS

2009-03-04 @ 15:19:35
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0