GLÄDJE OCH KÄRLEK

Åh, bara en halvtimme kvar tills min kärlek kommer hem från skolan. :)
Då ska han bara byta kläder och se ska vi åka o äta middag. :) ♥
Jag har halva dagen idag sminkat mig, fixat mitt hår och haft beslutsångest för vad jag ska ha på mig.... :P

Blev sjukt nöjd med min sminkning iaf! Min nya MILK är underbaaar!!
Och håret gick oxå bra. Bestämde mig för o bara platta. Orkade inte locka. Är ju värdelös på det så.. :P



Klädvalet va inte såå svårt egentligen. Va mest bara det att jag inte hade några strumpbyxor. Meen hade sån tuuur!:D Hittade ett par längst ner i strumplådan. :)


Ska bara dra på mig kjolen oxå sen, så blir det suuuuper ;)

Åh, är på så galet bra humör idag!!:D Är så kär och lycklig!! Hihi.. ♥


Haha, gud va kul! Kolla vad Aslan kom gåendes med från köket!



Är man hungrig då?! :P

Tror jag får gå o ge dom mat nu.... :)

Ha en trevlig kväll alla! Det ska jag ha;)




Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja det känns helt sjuuukt bra! är så kär..:p hehe! Hoppas på provkörning till helgen =)

Kraam

2009-03-03 @ 19:24:57
URL: http://paulineochshakira.blogg.se/
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

vad fint prickig du blev :D

2009-03-03 @ 19:39:46
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: carro

det verkar som att det är på god väg i alla fall, töat hela dagen här och kommer, enligt vädret, att fortsätta i några dagar till :)

2009-03-03 @ 21:06:41
URL: http://carole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0