FULL FART!

Oj, inte skrivit på hela helgen!
Har vart full fart måste jag säga!
Fredags kvällen spenderade jag hos mamma. Vi tittade på Lets Dance och åt mat från Barkarby Pizzeria. Mums:)
Runt 22 kom Jim o hämtade mig. Det blev en promenad hem. Det va skönt! Kallt, men ändå skönt;)
Så när vi kom hem hit så kröp vi ihop i soffan satte på en film och skrattade massor:P MYYS!

Lördagen blev sovmorgon. Gick upp vid 11 och gick o duscha. Sen blev det frukost o fixifix. :) Pappa o syrran va på väg. Dom kom hit runt halv ett. Så då tog vi en snabb fika och sedan åkte Jim iväg och pappa körde oss till Kista. Nu hade vi 5timmar på oss o shoppa innan bion. :P
Jag köpte massa fina saker!!:D
Ska försöka ta lite bilder sen.
Men köpte iaf en svart stickad tröja. Kortärmad och så går den ner över rumpan. Fiiin!:)
En svart bas t-shirt från h&m
Svart fin kjol och en vanlig i bomull.
Tunika, svart med vita prickar
Gul t-shirt med en cool döskalle på. (killtröja från Jack&Jones)
Och en jättefiiin jacka!! :D En svart trenchcoat. Den är jag mest nöjd med!!:D
Bion började närma sig. Så vi gick o åt på Levinskys. Blev Kyckling Wrap med pommes.
Vi såg iaf Four Cristmases med Reese Whiterspoon och Vince Vaughn ( hur dom nu stavar) Den va iaf riktigt bra! Skrattade massor!:D
När vi kom hem blev det Guitarr Hero. :)

Letade ju hårfärg oxå... TROR DU DET FANNS?!?!! Neeej.. Åh! Blir o åka till Ica Maxi där jag köpt sist..
Och så glömde jag köpa strumpbyxor! Så idag när Jim slutar skolan ska vi mötas i Kista. Han ska köpa en Blazer från Brothers (han sa att han va riktigt snygg i den!) och jag kan fixa mina strumpisar. :) Ska kolla igen oxå om dom fått in nå hårfärg. Tänkte höra med Jim oxå om han kanske vill köpa min foundation som jag vill ha från Make-up Store. :) Ska le sött och blinka fint med ögonen!:) Hihi..

Söndagen blev ganska lugn.. Jim jobbade och jag o syster va på promenad med mamma o alla hundar... Sen så spelade vi lite Ravin Rabbids. Runt 4 kom pappa o Carina. Vi fikade o sen blev det middag. :) Mycket trevligt!!:)
Sen när dom hade åkt hem så gick jag o Jim på en prommis och sedan blev det en film för oss. Kom i säng ganska tidigt för en gångs skull. Somnade som två stockar (eller 5) och vaknade ganska utvilad imorse.
Blev en varm härlig dusch tillsammans:) och sen bar det iväg till skolan för Jim och jag sitter nu här med Chica.. :) Tvättar oxå, såå tråkigt! haha..

Nu ska jag ringa Jessie!!:D Hihi.. Saknar henne såå mycket! Är så jobbigt att vi är så långt ifrån varann!! :(

Min Kittekatt!! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0