=/

Usch, känner mig så slö och trött! Har ont i min käke oxå.. Massor!! Värker ända upp i tinningen!=/ Men smörjer och äter Ipren, så de ska väl börja verka snart hoppas jag!!

Idag har jag inte gjort nånting! Har verkligen inte orkat.... Har legat i soffan med Chica o myst och halvsovit.

På lördag så kommer Pohan och Lejph hit. Kanske Fanny oxå. :)
Jag har tänkt o prova på o göra lasagne. Aldrig gjort förut!!!! Så det blir ju spännande!! Haha.. Har iaf hittat ett recept på arla.se som jag tror kan funka.
Bara hålla tummarna!;)

Fredag.. Shit va veckorna går fort nu!! Imorrn blir det låång dag med Chica. Hon kommer hit runt 7 på morgonen. Mamma o bror ska till tandis. Men annars imorrn blir det nog inte så mkt. Jag o Jim ska åka o handla när han kommit hem från skolan. Får se hur jag mår oxå.. Men blir nog lugnt.

Jag frågade Jim igår kväll som vi skulle börja spela badminton. Det tyckte han. :) Så kollade på Komethallen, det skulle kosta 130kr för 1timme!!!! Hur mycket är inte det!?!! Och inte verkar dom ha nå nå medlemskort där man betalar en summa och så får man spela hur mkt man vill..  Så vi får väl se...
Men vill vill vill!! Då kan man ju sola efteråt oxå!:P Hihi..

Nu ska jag kolla på Halv åtta hos mig. :)

Kommentarer
Postat av: carro

aldrig ätit en kokosnöt?

2009-03-05 @ 23:20:52
URL: http://carole.blogg.se/
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

använder picasa 3

2009-03-06 @ 11:05:19
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0