BLÅMÄRKEN, BARN, MACKOR

Igår så satt jag o myste med Aslan i soffan. Såg då på magen att han är jätteröd och har ett blåmärke oxå. Stackarn!! =(



Min stackars plutt... =(


Idag har jag iaf arbetstränat! Gick dit så jag va där lagom till 14.30. Barnen vart jätteglada när jag kom in genom dörrn!:D Dom hade tydligen väntat hela dagen på mig. :)
Så det har iaf gått jättebra! Har kollat på kort o teckningar med några barn. Sen hade plötsligt 2 timmar gått! :P

Nu har jag varit hemma en stund.. Har precis ätit varma mackor. Va sååå gott!! :D

Ska nog åka o handla lite sedan med Jim. måste lämna tillbaka "glas-kycklingen" . Vi har inge glas i den va vi vet, men dom har lämna tillbaka datumet på sig så.. :)

Hundarna kom in hör för enstund sen från att ha vart ute ned tjejerna. Dom va såå leriga!! :D haha..

Nää, nu blir det o kolla lite på tv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0