ÄVENTYR!

Vilken helg det blev!!

Joe Labero va oförklarligt bra!!!
Jag o Jim åkte hemifrån runt 18. Vi kom självklart dit före pappa, carina o syrran. Som alltid!! :P
Runt 19 så beställde vi mat. Vi alla 5 beställde smörinbakad oxfilé med potatisgratäng, rödvinssås och beasås. Asså. såå sjukt gott!!!!! Sedan blev det efterrätt, Jim åt rabarberpaj, jag tog bara en drick, pappa Irisch coffe, syster kaffe och Carina åt nån mjölkchoklad grejs. Såg gott ut, men nej.. :P
När vi va klara med alla maträtter så va det ääääntligen dax för show!!
Såå otroligt bra!! :D Fick tyvärr inte ta några kort. Men galet bra! Man har ju sett lite på nå program på tv:n om hur tricken går till. Men vissa grejer, förstår inte hur det går till!!!!! Människor kan inte försvinna! haha..
Bordercollien va iaf med, men bara jätte lite! Men va bra!:)


Min snygging!;)♥


Så här långt från scenen satt vi. Men såg ganska bra iaf!


Pappa njuter av ett glad vin


Fint att jag typ ser grå ut jämfört med syrran! hahaha..




LIKA?!


Jims efterätt! Hur coola är inte fikon?!


Min rasberry-drink:)


Dom här skumma gick runt i rummet hela kvällen!




Och asså, ni anar inte vem som sitter här!!!!!
Ni vet våran granne, han jag såg naken. JA HAN SITTER DÄR!! hahahahahaha..
Jag höll på o få slag! haha..


Kvällen va iaf mycket bra! När showen va slut så åkte vi hem till Leif. Han hade ju inflyttningsfest. Det va mycket trevligt! Fick mig en äcklig drink som jag smuttade lite på när någon tittade. Men bytte den sedan mot ett göad sockerdricka. :) Hihi..
Tror vi va hemma 02.30.. Somande som en gris i sängen!!



Lördagen, blev väck av mamma som kom med hundarna kl 9. Men somnade om lika fort igen.. Aslan va ganska glad av o ligga i våran säng o mysa. :) Han pussade mig i hela ansiktet:P haha..
Kl 12 så blev jag hämtad av mamma, Bea, Hanna o bror. Vi skulle ut till morfar som fyllde år. Så där ute blev det tårta och slappande.. Jag o Hanna låg i soffan o kollade på KalleAnka. :) Mycket bra!!
Sen så kom rådjuren springandes över tomten, såå fina!:D
Till middag blev det god ungslax! MUMS! :P


Såhär såg jag ut i lördags morse...


Mys i soffan:)


Goda tårtan!


Rådjuret, så fint!


Här är båda två.


Tillslut somnade vi i soffan!

Lördags kvällen blev lugn.. Jag o Jim låg i soffan o kollade på en film. Nä vi gick o la oss somnade jag på en gång!



Söndagen, 51års kalas i Viksjö.
Eva stod o lagade mat nör vi dök upp runt 13 tiden. Vi skulle få tortelini&ravioli pasta med en god pasta sås. Såå gott!! Sedan blev det bullar, semlor och kakor. Allt va mycket gott!! Eva är ju så duktig! Hon hade bakat allt själv! (ja, semlorna oxå!) När man är hemam hos Eva o Clas så går man aldrig därifrån hungrig! Guud va mätt jag va!!!
Och deras hus, I LOVE!


Mamma, Chica, Farfar Charlie och Eva i det fina vardagsrummet.


Resten av V-rummet


Härliga höjder i taket!!


Köket


Köket igen:)


Matplats:) Även här mycket högt i taket!


Poolen på ENA uteplatsen.


Öppna spisen i V-rummet.

Varenda gång jag är där så längtar jag så sjuuukt mycket tills jag o Jim har ett sånt här fint hem!!
Får drömma vidare....

Igår kväll va det ju även "Vårt bröllop i era händer" Tycker det är så bra! Och igår va det riktigt fint!! :) Hihi.. Jim bara skrattar åt mig när jag "ååååh":ar mig! haha..


Idag så vaknade jag kl 8 när klockan ringde.. Gick o duschade men kände mig såå illamående! Gick ut dushen o kräktes som en toook!! Så gick o la mig igen.... Helgen gav nog föööör mycket gosaker!! =/
Mår lite bättre nu, men är liiite orolig i magen! =/

Imorrn ska jag ha Hanna. :) Hon skulle ju behöva ett par vinterskor. Med tanke på att SNÖN är tillabka... SUCK!!! Men men.. Vi får väl se. :)
Nu ska jag iaf gå ut med hudarna. Sen slappa i soffan en stund....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0