VARM OCH EN IRRITERAD DAG

Underbart väder! Meeen så irriterad jag har varit!! Vi åkte ut till morfar kl halv 11 imorse.
Jag hade planer på att ligga i solstolen hela dagen o pressa! Men morfar va på så jävla dåligt humör så jag blev på piss humör!! Han förstörde heeela min dag! GRR!!!
Såå vi va där i 3½ timma och jag undvek honom heela tiden! =/ Såå jävla tråkigt, men bittra gubbar är väl så........

När vi kom hem så la jag mig ute på verandan hos mamma. Solade baksian av min fis-bleka kropp. Ligger så skönt, somnar.. och vaknar efter en timme ungefär... TROR NI JAG HAR FÅTT NÅÅÅÅN GNUTTA FÄRG?!?!?!?!?! Näää, inte ett skiiiit! Förstår inte?!?!!!! Inte ens bränt mig!! =/ Inte för att det är nå bra, men då ser man ju att man fått lite färg iaf.. ICKE! F*CK!!

Annars idag hså har vi grillat. Men glömde kameran inne. Vi åt ytterfilé, kokt potatis, vitlöksås och sallad. Prövade även nya cidern från Rekorderlig cider. "Sommarcider Hallon-Mango"
Och sjuuuukt va god den va!!! :D Hihi.. Då blev jag på braa humör!! :D haha..

Hanna har badat i vår lilla båt-pool, den brukar vi fylla upp till hundarna på sommarn. Så den va ju perfekt till henne oxå! :)

Nu sitter jag  i soffan hos mamma. Vi ska snart se på sommarkrysset. Hoppas det är roliga artister. :)
Sen ska jag hem o lägga mig. Ska upp tidigt imorrn och åka till Fanny o göra naglarna. Skönt!!! :)


Hanna äter bullar. :)


Guuud vilken snygg tjej!!!!:D









Nu blir det sommarkrysset!!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* tack :D hihi okej ;)

2009-06-28 @ 00:00:05
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Minaya

Hej Hej. Jag kikar förbi din blogg. Passar på att lämna ett litet spår efter mig. Hoppas din sommar är underbar!



//Minaya

2009-06-28 @ 00:20:39
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: charlotte

söta hundar :D

2009-06-28 @ 16:17:37
URL: http://charlotteholst.blogg.se/
Postat av: charlotte

ja visst har jag, vrldens sötaste :)

2009-06-28 @ 18:46:04
URL: http://charlotteholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0