ME LOVE!

Shit, nu är det verkligen sååå varmt!! Luften står ju typ still.....
Har dom senaste två nätterna knappt sovit för att det vart så varmt... Igår köpte vi en fläkt o ha i sovrummet. Den hjälper ju knappt... =/ Men men, liiite drag iaf;)

Idag så har jag, Bea o Hanna vart på kommunhuset och fixat. Bara hoppas hon får en dagis plats till 17Augusti!
Annars blir det ju lite problem...

Annars idag så har jag vart hemma hos mamma. Lekt med min kamera(!) och den är såååååååå fin!!!! Underbaaaar! :D



Men så mycket o lära!! Leif får komma hit o va lärare;) haha..
Har nån kurs o gå oxå, ska kolla upp det!:)

Imorgon åker Bea o Hanna hem. Men dom, mormor, Bettie och Laika kommer hem till den sista igen. Sen ska dom bo hemma hos mamma tills dom får egen lägenhet. Lagom trångt!! Meen, vi får väl se vad som händer..
Stackars Sergio kommer ha det tufft hemma!! Men hoppas han kommer efter fooort! Och att huset blir sålt fort!!
Så han, Fly, Zita och Tango kan komma hem oxå!:)

Imorrn ska jag hem till Fanny på kvällen. Vi ska fixa naglarna och äta middag. :) Mysigt!!

Här är lite bilder från min nya kamera. :)











Köpte shorts idag oxå. Sköna o ha under tunika. Mina kjolar åker ju jääämt upp såå irriterande! Så gick o köpte mig shorts;)


Nu ska jag titta på 27Dresses. :) Såå bra!! :D Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0